BrewDog, Trashy Blonde

Forførerisk liten snelle:
Vanligvis foretrekker jeg dem mørke, både damer og øl, men denne lille blondinen har min fulle oppmerksomhet.  Hun kunne hatt et litt klarer utseende, men den lyse toppen er perfekt. Hun dufter fristende av blomster og humle. «Shall I compare thee to a summers day?», som Shakesbeer (eller var det Shakespeare) sa. Hun har en fast og fin kropp der malten kommer klarere frem enn i lukten Noe som gjør henne frekk, men føyelig. Mot slutten blir hun imidlertid mindre føyelig,  men passe bitter slik at du ikke helt føler deg ferdig, men kommer tilbake etter mer. Jeg har også lagt merke til at hun er «trashyer» på Coop enn på Meny. Dette ble selvfølgelig oppdaget etter at jeg hadde involvert meg med en blondinekvartett fra Meny.


KARAKTERER:

Øyne:  4
Nese: 5
Kropp:  5
Munn:  5
Total:  4,9

FAKTA:
Produsent:  BrewDog
Nasjonalitet:  Skotsk
Kjøpt:  Meny
Alkoholinnhold: 4,1%
Volum:  0,33
Pris:  35,- (29,90)
Literpris: 106,06 (90,61)

Legg igjen en kommentar

