Thornbridge, Wild Holly

Vill Kristorn
Dette er et sesongøl som det ikke er lett å finne utfyllende informasjon om. Den har til og med så få stemmer hos ratebeer.com at den ikke får total-score.  Synd egentlig ettersom vi snakker om et temmelig bra øl som er verdt å få med seg om en er i England vinterstid.

Mørk og mystisk. Det er som kjent alt som skal til for å lede meg inn i fristelsen. Duft av karamell, kaffe og malt, men duften er rett og slett for tilbaketrukket. Smak av kaffe, karamell og bitter sjokolade. Den dør sakte og etterlater bitterhet på tungen, med et hint av sjokolade.

KARAKTERER:
Øyne: 6
Nese: 4
Kropp: 5
Munn: 4
Total: 4,75

FATA:
Produsent: Thornbridge
Nasjonalitet:
Kjøpt: The Cole Hole, London
ABV: 5 %
Volum: 0,568 l (Pint)
Pris: –
Literpris: –

11-29

3 thoughts on “Thornbridge, Wild Holly

  1. Kjempetorsken sier:

    Den høres nydelig ut. Jeg har kun én erfaring med Thornbridge, men den var til gjengjeld veldig god:
    http://kjempetorsken.wordpress.com/2008/04/17/jaipur-ipa/
    Og verden er ikke så stor: jeg drakk nemlig min Jaipur på The Coal Hole. Ved bordet rett innenfor viduet på det første bildet ditt på Off to London 2/4.

    Må si jeg får lyst på en Londontur når jeg leser reisebrevene dine!

  2. Kjempetorsken sier:

    Ifølge Knut Albert kommer Thornbridge til Olympen i Oslo, både på fat og flaske!

Legg igjen en kommentar

