Haandbryggeriet, Farewell Ale (7,5%)

Jeg bør nok si farvell litt oftere
Etter å ha lest en del kommentarer om Haandbryggeriet Farewell Ale hadde jeg store forventninger da jeg åpnet min første flaseks, som forøvrig var innhentet fra Vinmonopolet i Valkendorfsgate og jeg ble absolutt ikke skuffet.

Sort som natten. Gjennomlysning gir ikke engang fargeendringer i kantene. Mørkt trevirke og kaffe. Hovedsmaken tar med seg trevikret og kaffeen fra duften, men her er også lakris fremtredende. Smaken dør sakte og lar meg nyte etterdønningene før den etterlater en lett kaffeaktig bitterhet over hele munnen.

KARAKTERER:
Øyne: 6
Nese: 5
Kropp: 6
Munn: 5
Total: 5,5

FAKTA:
Produsent: Haandbryggeriet
Nasjonalitet: Norsk
Kjøpt: Valkendorfsgate
#300
ABV: 7,5 %
Volum: 0,5 l
Pris: 65,80
Literpris: 131,60

11-75-85

One thought on “Haandbryggeriet, Farewell Ale (7,5%)

Legg igjen en kommentar

