Duell: Ringnes vs. Ringnes

Pilsner vs. Platinum:
Om jeg tok utgangspunkt i det jeg i den siste tiden har lest om Ringnes pilsner og legger til side mine egne erfaringer, burde jeg nesten gruet meg til å smake på dette produktet. Om jeg tok utgangspunkt i det jeg har lest om Ringnes Platinum burde jeg glede meg til denne opplevelsen. Om ikke estatisk, så i alle fall i stille forventning. Platinum vant som forventet, men er ikke noe hav mellom disse produktene. Vi snakker snarere en bekk. Begge er pils og begge har pilsens særtrekk, men samtidig kan en nesten lukte og smake at de kommer fra samme produsent. Forskjellene er ikke nødvendigvis på hele karakterer, men om jeg har bestemt meg for å holde meg til hele karakterer får jeg gjøre det her også og totalkarakterene gir en grei oppsummering av hvor jeg mener disse to står i forhold til hverandre.

KARAKTERER:
Øyne: 3 / 3
Nese: 3 / 3
Kropp: 3 / 4
Munn:  3 /4
Total: 3,0 / 3,5

FAKTA:
Produsent: Ringnes / Ringnes
Nasjonalitet: Norsk / Norsk
ABV:  4,6% / 4,5%
Volum: 0,5 l  / 0,5l

11-86-95 /11-86-96

Legg igjen en kommentar

