North Coast, Old Rasputin Russian Imperial Stout (9%)

Sort som råolje med en fin offwhite skumtopp.  Lukt av kaffe og lakris i en fristende balansert sammensetning.  Luktene følger også med inn i smaken og følges her av mørk bitter sjokolade og et snev av lær. Det hele avsluttes med en passe fin bitterhet. Jeg endte med dette opp med å gi min andre sekser noen gang og overraskende nok min andre sekser på en uken. Begge er gitt for øl som er drukket i godt selskap og det kan selvfølgelig spille inn, men om jeg sjekker mine «dommer» mot nettsteder som ratebbeer og beeradvocate ser jeg at majoriteten av ølelskere er enig med meg. Jeg er med andre ord ikke helt på jordet 😀

KARAKTERER: 
Øyne: 6
Nese: 6
Kropp: 6
Munn: 6
Total: 6

FAKTA:
Produsent: North Coast
Nasjonalitet: Amerikansk
Kjøpt: Henrik
ABV: 9 %
Volum: 0,35 l
Pris: –
Literpris: –

11-102-112

Legg igjen en kommentar

