Kirin Ichiban, Premium Press (5,0%)

Jeg våger meg inn i Anheuser-Buschs utskjelte verden og tester en av deres mange brygg. Veldig imponert ble jeg ikke.

Av utseende er en pils en pils. Duften er en blanding av skarpt høy, blomsterparfyme og fuktig hund. Smaken er som forventet en helt grei pils. I tillegg finner jeg en lett nøttesmak som et positivt trekk. Det lille som er av ettersmak er det ikke noe å utsette på, men det er som nevnt lite og har i tillegg lite særpreg. Det er kun hovedsmaken som dør, litt for raskt.

Hvorfor Vinmonopolet bruker tid og lagerplass på et så middelmådig produkt er for meg temmelig uforståelig.

KARAKTERER:
Øyne: 3
Nese: 3
Kropp: 3
Munn: 3
Total: 3,0

FAKTA:
Produsent: Kirin Ichiban
Nasjonalitet: Japansk
Kjøpt: Vinmonopolet
ABV: 5 %
Volum: 0,33 l
Pris: 27,90
Literpris: 84,55

11-126-136

Legg igjen en kommentar

