Le Trappe, Puur (4,7%)

Uklar honningfarget, men med et flott skum. Det jeg tidligere har beskrevet som lukt av belgisk gjær er her som forventet, men her er den mer behagelig enn en del av de tidligere variantene har vært (eller er det jeg som endrer min smak).  I tillegg kjenner jeg en behagelig duft av en eng med blomster tørket der de har vokst. Smaken er frisk og så godt balansert at jeg sliter litt med å navnsette de forskjellige komponentene.  Lang behagelig ettersmak med en litt skarp bitterhet og et snev av honning.

KARAKTERER:
Øyne: 4
Nese: 4
Kropp: 5
Munn: 4
Total: 4,3

FAKTA:
Produsent: Le Trappe
Nasjonalitet: Nederlandsk
Kjøpt: MENY
ABV: 4,7 %
Volum: 0,33 l
Pris: 29,90
Literpris: 90,61

11-145-164

Legg igjen en kommentar

