Anekdote frå heimen I

 

Fredagskos i heimen:

Konemor setter seg ned med oss andre for å se film og åpner det hun tror er en BrewDog Trashy Blonde.
Det viser seg å være en BrewDog Alice Porter, som har en temmelig lik etikett.
Jeg blir litt oppgitt fordi hun ikke sjekker bedre og dermed åpner mine øl.
Hun blir småirritert fordi vi ikke har Trashy Blonde.

Da smeller det fra min eldste sønn (11 1/2):

 

Men har vi ikke noe IPA?

Jeg lurer i mitt stille sinn på hvilke krav den gutten kommer til å sette til drikkevarer når han blir så gammel at det blir spennende. Vi får håpe at noe av lærdommen er «Kvalitet over kvantitet».

(og de som ikke skjønte denne har lest for lite i bloggen)

Legg igjen en kommentar

