BrewDog, Alice Porter (6,2%)

Sort som porter skal være og dette toppes av et flott skum, som imidlertid minker litt raskere enn jeg setter pris på. Duften kan best beskrives somrund  litt tilbakelent. Den er der men jeg må anstrenge meg litt for få tatt den helt inn. Jeg finner mest mørk bitter sjokolade og mild rund kaffe, men under dette ligger noe mer fruktig som jeg ikke helt får tak på og lurer. Smaken av sjokolade og mild kaffe er der som forventet, men den er ikke blant de fyldigste proterne jeg tatt over mine lepper. Ettersmaken følger det samme mønsteret, men her passer det egnetlig bedre. Jeg sitter lenge og nyter de siste restene som ikke ser ut til å ta slutt.

KARAKTERER:
Øyne: 5
Nese: 5
Kropp: 5
Munn: 5
Total: 5

FAKTA:
Produsent: BrewDog
Nasjonalitet: Skotsk
Kjøpt: Valkendorfsgate
ABV: 6,2 %
Volum: 0,33 l
Pris: 59,90
Literpris: 181,52

11-252-262

Legg igjen en kommentar

